الخميس، 3 ديسمبر 2015
7:38 م

رسائل راس السنة

رسائل راس السنة 2016 رسائل راس السنة الميلادية مسجات راس السنة عيد راس السنة 2016 احتفالات راس سنه 2016







  • أقدم لك عيدية إعتبرها عيدية براس السنة الميلادية بوسة لأحلى خدود وردية
  • من قالك إني في عيدأو إني سعيد يوم أشوفك هوالعيد وكل عام وإنت بعمر جديد
  • مرت سنة وجات سنة وراحت سنين وبتجي سنين وحبك بقلبي محفوظ وأمين وكل عام وإنت بخير
  • مرت سنة بكل ما فيها و جت سنة أحلى ما فيها إنك لسة معاي فيها.
  • لك 3 وردات: وردة تبوسك وردة تسلم عليك وردة تقولك كل عام و أنت بخير.
  • حبنا مش غلطه, انا صقر وانت بطه, انا كتاب وانت شنطه, انا قلب وانت جلطه
  • صوتك زى المطر وشك زى القمر واذا اتكلمت بحس ان عندك جنون البقر
  • أنت الجمال أنت الدلال أنت الغزال أنت العشره منك بريال
  • تعلن شركة حمودة للالبان عن هروب 150 بقرة يا ريت تكبر عقلك و ترجع
  • لو خيرونى بين حبك ومال قارون هاختار مال قارون sorry الحياه صعبه
  • حنكش .. بلبط .. انكش شعرك  … واتنطط .. علشان السنة الجديدة ..  يا زغنطط
  • انا وقلبى فدى عيونك .. تعودت على فنونك .. وماأبى سنة جديدة بدونك .. أبى اعيش روعة جنونك
  • لا رنات ولا رسائل راس السنة ولا سؤال فيا .لو كنت ربيت كلب كان هوهو عليا
  • تعلن وزارة الصحة عن مجنون هارب بس وربنا عشان العشرة الي بينا ما فتنت
  • تيجى فجأة على بالى أضيع يتشقلب حالى واجرى على بصلة واقول ريحة الغالى
  • كل عام وحـبك الأجمل يا مضوي شـمعة سـنيني كل عام وأنت الأول .. في حياتي وقلبي وعقلي
  • يا ورد روح لحبيبي و قوله أنا هدية لك من إنسان بحبك و يقول لك كل عام وإنت بخير
  • نفسي أسمع كلمة كل عام وإنت بخير وتنسى أني في يوم جرحتك وأذيتك يا طير
  • أعايدك جعـلك طـيلة العمر وأنت بخـير .. وأزف لك باقة ورد بالعطـر فـواحه .
  • مدري ظروفك ولا وقتك قسى ولا قلبك نسى اللي منعتك تقول : كل عام وأنت بخير
  • يا شمس الكون نوري على حبيبي وأحملي سلامي له وقوليله كل عام وإنت بخير
  • مع آخر لحظات راس السنة نطفي شموع ونشعل شموع نتمى لكم سنة حب بلا دموع.
  • اعذب تهنئه .. لاعذب احساس .. ياللي غلاك .. ماله قياس .. كل عام وانت اسعد ناس
  • لأن ولأول مره , حصريا , وعلى شاشة تليفونك , وقبل كل الناس , كل سنه وأنت طيب
  • تليفونى مسكين حرارته اربعين وعنده عقدة لازم يعاكس الحلوين ويقولهم كل سنة وانتم طيبين

  • 0 التعليقات:

    إرسال تعليق